سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پشت پرده تراوین

سلیمان در سال چهار سلطت خود بنای هیکل را شروع نمود_که به معبد سلیمان معروف شد) و 183600نفر در آن جا مشغول بود. از این‌ها 30000 از یهود بودند که به نوبت کار می‌کردند، یعنی ده هزار نفر در هر ماه و 153600 از کنعانیان بودند. و چون مدت هفت سال و نیم از این بگذشت بنا در سال 1560 قبل از مسیح انجام یافته نیکوترین بنای دنیا و فخر اورشلیم گردید.

سی سال بعد از تکمیل بنا شیشق پادشاه مصری بر رحبعام (rahob"am) پسر سلیمان حمله برد و گنجینه‌های هیکل را غارت کرد.
در سال 588 پیش از میلاد زمان حکمرانی صدقیا، نبوکدنصر (بخت‌النصر) به اورشلیم حمله کرده و بنای هیکل را به تمامی ویران ساخت.


----------------------------------------------------------------
آنچه خواندید قسمتی از داستان معبد سلیمان از سایت ویکی بود
http://en.wikipedia.org/wiki/Solomon%27s_Temple
اما فکر می کنید داستان بازی تراوین چیست
کل هدف بازی تراوین طرح ساختن عمارت جادو یا شگفتی جهان است
یعنی در اواخر بازی با حمله به شهر های قوم ناتار نقشه ساخت منزل گاه پایان بازی را باید شروع کنیداما این قوم ناتار یک قوم با هوش بالاتر از شما در بازی هستند قومی با مشخصاتبرتر  و با هوش تر از بازیکنان هستنند ، شما تمام تلاشتان را میکنید و به آنها حتی حمله میکنید و تمام گروه خود را متحد و گروه ای دیگر را تخریب میکنید تا شما تنها اتحادی باشید که به آنها حمله کرده و بر آنها پیروز شوید ولی در نهایت نقشه خود قومی ناتاری را به غنیمت میگیرید یعنی قومی که به آن حمله کرده اید.
پشت پرده این سناریو چیزی نیست جز عادی جلوه دادن یک مفهوم عمیق و بسیار ناراحت کننده و آن این که ناتار که تنها یک نام هست و میتواند هر نام دیگری مثل یهود یا صهیونیست را هم به خود بگیرد تنها قصد دارد که نقشه خودش را عملی کند حتی به قیمت از دست رفتن سرزمینش و یا سکونت گاهش.
پس این قوم معلوم است که در جاهای دیگری سکونت دارد معلوم است که فرمانده هی اصلیش در سپاه خود شما وجود دارد
بله طرح بازی تراوین همان هدف اصلی صهیونیست ها ست که هدف آنها هم ساخت عمارتی بسیار عجیب و البته جادویی است به نام معبد سلیمان ، و نه تنها این اسم بلکه چندین فلسفه و هدف دیگر در این بازی تنها اسم خود را عوض کرده اند.به عبارت دیگر طبق نقشه هدف چیزی نیست به جز آماده کردن مردم برای ساخت معبد سلیمان.
در تراوین بعد از 300روز 100 روز سرورهای اسپید) ناتارها توسط سرور آزاد می‌شوند و 13 نفر می توانند 13 دهکده ناتارها رو تسخیر کرده"

13 چه عددی است چرا 13 عدد دیگری نیست آیا 13 به صهیونیست ها مربوط است نماد ها و حتی پرچم ها مذهبی و ملی آنها چند ستاره دارد ؟ ستاره های دلار چند تاست؟تعداد حرکت ها شیطان پرستان چه قدر است؟ و ...
درایرانتراوین بازها به متوسط روزی 8 ساعت تراوین بازی می کنند
آیا مردم ایران متوجه نیستتند؟
آیا نمی فهمند که
مثل تراوین همچون توهینی بس گستاخانه به شعور و فهم بازیکنان است و توانایی شما در بازی تنها به اندازه ایست که به درد اجرا نقشه و ساختن معبد آنها میخورید و نه بیشتر و نقشه کشیدن و هدف نقشه از دست شما بر نمی آید و فهم تراوین باز ها فقط در حد اجرای نقشه ناتار و ساخت معبد ویژه آنهاست.
این همه تلاش این همه زمان که دست کم 9 ماه به طول میکشد برای این است که  یک بازی تمام شود بازی که در آن شما برای موفقیت  مجبور به خرید طلا و پر کردن جیب دشمنان واقعی و خارج از بازی خود میشوید

بازی تراوین

آنهم با خارج کردن ماهیانه میلیون ها دلار ارز از ایران، واقعا  به چه قیمتی

در  آخر هم فرهنگ و غایت آنها ساخته شود؟

آیا وقت آن نرسیده است که بازی تراوین را تحریم کرده و به سمت و سیاق بازی اهی ایرانی که متناسب با فرهنگ ایرانی ساخته شده است برویم